Wilt u niet met de handen in het haar staan maar goede eerste hulp kunnen verlenen dan is een eerste hulp cursus bij EHBO Poeldijk een goede start.

Meer info >>

De Jeugd is de toekomst, daarom vind EHBO Poeldijk belangrijk om de jeugd in een vroeg stadium op te leiden. Dit doen we al geruime tijd in samenwerking met de basisscholen in Poeldijk.

Meer info >>

EHBO Poeldijk assisteert al jaren bij diverse evenementen in en rond Poeldijk. Organiseert u ook een evenement en heeft u EHBO assistentie nodig

Meer info >>

EHBO Poeldijk bestaat al sinds 1936 en heeft sindsdien al heel wat hulpverleningen gedaan dankzij onze leden.

Wordt lid >>

Financiën

De EHBO vereniging St. Albertus ontvangt geen subsidie. De vereniging wordt draaiende gehouden van het contributiegeld, donateurs en door bijdragen die zijn gedaan voor de assistentie verleningen. Met trots kunnen wij melden dat de vereniging financieel gezond is.

Donateurs

De vereniging heeft een aantal trouwe donateurs, die jaarlijks een bedrag doneren. Het geld wordt persoonlijk door vrijwillige EHBO-ers opgehaald. Dit geld wordt oa. gebruikt om verbandmateriaal aan te schaffen. Heeft u interesse om donateur te worden meld u dan aan via het contact formulier.

Rabobank Clubkas Campagne

Jaarlijks doet de vereniging ook mee aan de Rabobank Clubkas Campagne.