Wilt u niet met de handen in het haar staan maar goede eerste hulp kunnen verlenen dan is een eerste hulp cursus bij EHBO Poeldijk een goede start.

Meer info >>

De Jeugd is de toekomst, daarom vind EHBO Poeldijk belangrijk om de jeugd in een vroeg stadium op te leiden. Dit doen we al geruime tijd in samenwerking met de basisscholen in Poeldijk.

Meer info >>

EHBO Poeldijk assisteert al jaren bij diverse evenementen in en rond Poeldijk. Organiseert u ook een evenement en heeft u EHBO assistentie nodig

Meer info >>

EHBO Poeldijk bestaat al sinds 1936 en heeft sindsdien al heel wat hulpverleningen gedaan dankzij onze leden.

Wordt lid >>

De EHBO anno NU

De EHBO vereniging St. Albertus verzorgt jaarlijks de opleidingscursus Eerste Hulp en de vervolgcursus. Tevens geeft zij Jeugd EHBO lessen op een aantal basisscholen in Poeldijk. De lessen worden gegeven in het Hervormd Kerkelijk Centrum in Poeldijk.

De vervolgcursus wordt gegeven op zaterdag van 8.30 uur tot 14.30 uur. Vier tot vijf keer per jaar is er een vervolgcursus. De leden kunnen zich voor één van deze dagen aanmelden.

Er wordt gewerkt met de laatste druk van het Oranje Kruis boekje. Theorie is belangrijk, maar bij ons staat de praktijk voorop. Er wordt elke les flink geoefend. De inschrijfkosten zijn € 20,00 en de jaarlijkse contributie bedraagt € 40,00 voor particulieren en wordt jaarlijks tijdens de algemene ledenvergadering vastgelegd. Momenteel telt de vereniging een kleine 120 leden. Wil je lid worden van onze vereniging meld je dan hier aan. Heb je nog geen diploma. Geen probleem geef je op voor een beginnerscursus. Jaarlijks start bij voldoende aanmeldingen de cursus Eerste Hulp.

Volg ons op Facebook en Twitter om zo op de hoogte te blijven van EHBO vereniging St. Albertus te Poeldijk.

Facebook account: Facebook EHBO-Poeldijk Westland en Twitter: Twitter EHBO-Poeldijk Westland.