Wilt u niet met de handen in het haar staan maar goede eerste hulp kunnen verlenen dan is een eerste hulp cursus bij EHBO Poeldijk een goede start.

Meer info >>

De Jeugd is de toekomst, daarom vind EHBO Poeldijk belangrijk om de jeugd in een vroeg stadium op te leiden. Dit doen we al geruime tijd in samenwerking met de basisscholen in Poeldijk.

Meer info >>

EHBO Poeldijk assisteert al jaren bij diverse evenementen in en rond Poeldijk. Organiseert u ook een evenement en heeft u EHBO assistentie nodig

Meer info >>

EHBO Poeldijk bestaat al sinds 1936 en heeft sindsdien al heel wat hulpverleningen gedaan dankzij onze leden.

Wordt lid >>

Assistentie verlening

Heeft u een evenement in Poeldijk georganiseerd en heeft u Eerste Hulpverleners nodig, dan kunt u die bij EHBO Poeldijk inhuren. De Eerste Hulpverleners doen dit geheel vrijblijvend, maar de vereniging brengt wel kosten in rekening. Deze kosten dekken de materiaal- en afschrijvingskosten.

EHBO Poeldijk staat ervoor garant dat de Eerste Hulpverleners een geldig diploma hebben en dat zij competent zijn. Zij zullen herkenbaar zijn door hun kleding en brengen altijd een AED apparaat mee, tenzij deze al aanwezig is op locatie. Het spreekt voor zich dat zij ook verbandmateriaal, koelelementen etc. meenemen. EHBO-ers lopen nooit alleen, dus dienen in tweevoud ingehuurd te worden. Verzoeken tot een assistentie verleninig dienen minimaal vier weken voor aanvang te worden ingediend.

Mocht u van onze Eerste Hulpverleners gebruik willen maken neem dan contact met ons op. Elke aanvraag dient minimaal vier weken voor het evenement bij ons binnen te zijn.