Wilt u niet met de handen in het haar staan maar goede eerste hulp kunnen verlenen dan is een eerste hulp cursus bij EHBO Poeldijk een goede start.

Meer info >>

De Jeugd is de toekomst, daarom vind EHBO Poeldijk belangrijk om de jeugd in een vroeg stadium op te leiden. Dit doen we al geruime tijd in samenwerking met de basisscholen in Poeldijk.

Meer info >>

EHBO Poeldijk assisteert al jaren bij diverse evenementen in en rond Poeldijk. Organiseert u ook een evenement en heeft u EHBO assistentie nodig

Meer info >>

EHBO Poeldijk bestaat al sinds 1936 en heeft sindsdien al heel wat hulpverleningen gedaan dankzij onze leden.

Wordt lid >>

CURSUS EERSTE HULP

Voor zowel het volgen van de opleiding tot Eerste Hulpverlener als het geldig houden van uw Oranje Kruis diploma Eerste Hulpverlener kunt u bij onze vereniging terecht.

Bij voldoende aanmeldingen start EHBO-vereniging Poeldijk een nieuwe opleiding tot Eerste Hulpverlener. De opleiding geschiedt conform de richtlijnen van het Oranje Kruis. U kunt zich het hele jaar hiervoor aanmelden. De lessen zullen in Poeldijk gegeven worden. Door te weinig aanmeldingen ging de cursus met startdatum 5 november niet door.

De lessen kunnen op de een zaterdag gegeven worden van 8.30 tot 16.00 uur in het Hervormd Kerkelijk Centrum aan de Fonteinstraat 6 te Poeldijk (Achter de Action). Na drie hele zaterdagen volgt een examen. Worden de lessen doordeweeks gegeven dan zullen de tijden zijn van 19.30 tot 22.00 uur. Er zullen dan ongeveer 10 avonden les worden gegeven.

Momenteel staat er geen beginnersdatum gepland.

Kosten inclusief lunch, examengeld, lesmateriaal: € 250,00 per persoon. Komt u met vijf personen of meer dan krijgt u korting. Jongeren van 16 tot en 22 jaar in het bezit van een Jeugd EHBO diploma betalen slechts € 195,00. Er zijn veel zorgverzekeraars die de beginnerscursus gedeeltelijk vergoeden als u aanvullend verzekerd bent.

Woont u niet in het Westland klik dan hier voor het adres van een vereniging bij u in de buurt.